Monday, June 14, 2010

aku cuba

aku minat kru sejak dulu. bukan minat pada kru kerana aku tak tahu apa itu kru. aku hanya tahu lagu kru. sekarang kru sudah menaungi ramai artis. dari zaman anita sarawak, aznil nawawi, billy zulkarnain, adam, dafi dan entah berapa ramai lagi. kemungkinan paling besar kini adalah shahir af8. ya, mungkin saja kerana pengetua af8 jelas-jelas menunjukkan sikap positif terhadap perkembangan shahir.

banyak aku membebel kali ini bukan? bukan apa. aku baru saja selesai membuka album kru - luar biasa. ya. album itu sudah lama, tetapi aku belum habis menggodek lagi. godek sana sini. aku mahu album dalam mp3. jadi aku muat turun atau download mp3 tersebut dari laman www.mediafire.com. tidak rugi setiap kali aku ke sana kerana memang berbaloi-baloi.

aku masih belajar dan belajar perlu wang. aku tak faham. ibu tanya wang ptptn aku sudah masuk atau belum. pasti untuk meminjam buat membayar yuran pendaftaran adik aku nanti. tapi nanti bila ibu akan bayar? aku tidak faham. gaji ayah besar dari gaji ayah teman-temanku tapi aku yang kebuluran setiap akhir semester. aku punya banyak adik tapi temanku punya lebih banyak adik dari aku. kenapa dia tidak perlu kerja dan aku perlu kerja separuh nyawa?

aku dinda. aku tidak lagi punya kanda. sudi jadi kekanda aku?

No comments:

Post a Comment